حرکات بچه درد داره یا فقط من اینجوریم؟حس میکنم خنجم میزنه🫢😑

۴ پاسخ

منم درد میگیره

بعضی وقتا درد داره😁

نه واسه منم وقتی حرکتش حس کنم یه حالت فشار و سنگینی داره که اذیت میشم

منم اینجورم یه جوری لگد می زنه😂

سوال های مرتبط