خانمای هم هفته من . لگدای نی نی رو متوجه میشید ؟

۹ پاسخ

اره می‌فهمم مثل ضربه زدن های آرومه
چندبااار پشت هم انگار دست و پا میزنه
بعضی وقتا هم ی دونه مثل حباب میترکه و باز آروم میشه

والامن ۱۹هفته مه هنوزحس نمیکنم

خیر🥲

من خیر هنوز حس نکردم از هفته چندم حس میشه؟؟

۱۸هفته حس میکنی

من حس میکنم 😍

منم هنوز خیلی حس نمیکنم فقط گاهی انگار حباب میترکه

من حس میکنم خیلی ریز تو پهلوی راستم میزنه

هنوز هم خیر 😁

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا پسرم🥹❤️ مامان آقا پسرم🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری