اره میفهمم مثل ضربه زدن های آرومه
چندبااار پشت هم انگار دست و پا میزنه
بعضی وقتا هم ی دونه مثل حباب میترکه و باز آروم میشه
والامن ۱۹هفته مه هنوزحس نمیکنم
خیر🥲
من خیر هنوز حس نکردم از هفته چندم حس میشه؟؟
۱۸هفته حس میکنی
من حس میکنم 😍
منم هنوز خیلی حس نمیکنم فقط گاهی انگار حباب میترکه
من حس میکنم خیلی ریز تو پهلوی راستم میزنه
هنوز هم خیر 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.