خانومای شیرازی خوبین کجاهارو زدن

۴ پاسخ

همه ی شهر و زدن داغون کردن چقدر آدم مردن همه داغونیم

الهی بمیرم هزار بار بمیرم براشون تلویزیون نشون میداد تو دست یارو دو سه تا مشما فریزر بود گفت این شصت یکی از هوطناس این دنده ی یکی دیگس سوختم سوختم 😭😭😭😭💔💔💔💔

سلام اگر دوست داشتین تو بله پیام بدید پیش هم باشیم @mamannamaki1403

ما اینجا شهرستانیم ولی خیلی میزنن کوهای اطراف و همه اش صدا میاد

سوال های مرتبط

مامان نخود لوبیا مامان نخود لوبیا ۲ سالگی
مامان سامین 🧸🩵 مامان سامین 🧸🩵 ۱ سالگی