چرا اخبار هیچی نمیگه که کجاهارو دارن میزنن؟

۱۶ پاسخ

هیچ وقت چیزی نمیگه همش میگه ما داریم اسرائیل و می زنیم

چون صادق نیستن با مردم

از ی جنبه دیگه نگاه کنیم عزیزان شاید شاید میخان مردم روحیه شونو حفظ کنن استرس نگیرن....میدونم حال همه بده ولی.........😔 انشالله ک ب خوبی و ب نفع همه ی ایرانی ها تموم بشه

بخاطر جنگ روانی که به وجود میاد مردم تضعیف روحیه میشن
اصلا از جاهاییکه ما می‌زنیم فیلم منتشرنمیشه اونوخ مردم فک میکنن ما قدرت دفاع نداریم ونمیزنیم فقط اون میزنه

این چند وقته آنقدر دروغ شنیدم که مگه راس میگن اینا

دیگه وقتی اونا نمیگن اینام نمیگن

تصویر

اخبار طبیعتا نباید بگه چون ب نفع دشمن میشه هی دارن میگن حواستون باشه عکس و فیلم پخش نکنید اون طرف مگه اطلاعات میدن کانال های معتبر هر لحظه اعلام میکنه مثلا جنگنده شرق تهران دو دقیقه بعد میگه کجا زده شده اما رسانه رسمی باید رعایت کنه

تهران و تا یکم پیش شدید می زد

مامان آرتین اسم نی نی چی انتخاب کردی

برای چی بگن؟ مثلا بدونی که چی بشه؟!
اونایی که باید بدونن میدونن و جابجا شدن
برای بقیه هم که شکر خدا تو آرامشن فرقی نمیکنه فقط باید دعا کنیم همین

تنگ هرمز وقتی بسته شده خیلی ضربه به اقتصاد کشورها میزنه سرهمین همه میگن آتش بس کنن ولی ایران میگه باید تضمین بدی که دیگه هیچ وقت حمله نکنین نه اینکه آتش بس کنین یه سال دیگه دوباره حمله کنین

اره نمیگه حتی کانال روبیکاهم دیگ‌نمیگه
اینترنشنال میگه
نوشته بود بیرجند و زدن
ولی اخبار ایران هیچ‌نمیگف
موندم

اخبار که هیچی نمیگه هیچ کانال هایی هم که داریم چیزی نمیذارن دیگه موندیم تو بی خبری هرکیم یچیزی میگه

من اخبار تهران تو ایتا دارم همه چی میگه با فیلم

چابهار سه تا ا ن ف ج ار

چون اخباره

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل ۲ سالگی
مامان پسرم کوروش🩵😍 مامان پسرم کوروش🩵😍 ۱ سالگی