۸ پاسخ

مگه تابحال چیز راستی هم گفته ؟؟؟

ما تهرانیم خیلی زدن مرزداران تهرانسر چیتگر و چندجارو زده

مگه تاحالا میگفت فقط میگه ما فلان جارو زدیم وسلام

صدای پدافند بود ولی نزدن

آخه نزدن کجا رو زدن ؟؟

مگه دارن میزنن؟

تلویزیون کم میگه
گفتن به خاطر استرس مردم

دارن میزنن مگه

سوال های مرتبط