انقباض کنترل نشه زایمان زودرس میکنی برو دکتر تا با دارو کنترل کنن وگرنه ب ی هفته هم نمیکشه زایمان میکنی
منم درد دارم ختم بارداری داد فردا میرم برا سز
من هروقت نفخ داشته باشم یا زیاد وایسم اینجوری میشم بعدش که به پهلو دراز می کشم خوب میشم
اینا انقباضه دیگه
پاشو برو بیمارستان
انقباضه عزیزم اگه شدیدشدبروان اس تی بده
منم همینطورم بعد غذا خودشو سفت میکنه چند ثانیه هم نفسم میگیره
ان اس تی چیه منم لازمه برم انجام بدم؟
برای من گشنه میشه اینطوریه🥺
با درده؟
من دقیقا همینم خیلی اذیتم،🫠🫠
من بدترم همش سنگه بیشتز وقتا حتی اون هفته ان اس تی ام دادم خوب بود چ میدونم ک چیه
منم همینجوریم نمیدونم چرا فردا میخوام برم دکتر من دردم میگیره زیره دلم 🥺
من همزمان با علایمی که نوشید کمرم تیرم میکشه اون لخظه و درد پریودی دارم فعلا دارم تحمل میکنم
والا منم اینجوریم 😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.