قطره دایمتیکون برای رفلاکس خوبه

۲ پاسخ

برای نفخ خیلی خوبه

رفلاکس رو نمیدونم اما برا نفخ خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان 🩵آرهان🩵 مامان 🩵آرهان🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی