سلام مامانا شما سونو وزن یکبار رفتید کلا ؟

۵ پاسخ

من 32 هفته رفتم. دکترم گفت 36 هفته هم باید بری

من ۲۸ ۳۲دوبار

من ۳۲ هفته رفتم وزنش ۱۷۰۰ بود دکتر گفت ۱۰۰ گرم کم داره دیگ نرفتم سونو تا موقع زایمان شکمم کوچولو بود همه میگفتن ریزع موقع زایمان بچم تقریباً ۴ کیلو بود و خیلی سخت ب دنیا اومد اذیت شد حتما ۳۷ یا ۳۸ هفته برو

من ۳۱هفته ۳۵هفته رفتم

من فقط۳۲ هفته رفتم سونو رشد .۳۷ هفته و ۵ روز کیسه آب پاره شد زایمان کردم.

سوال های مرتبط

مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری