من 32 هفته رفتم. دکترم گفت 36 هفته هم باید بری
من ۲۸ ۳۲دوبار
من ۳۲ هفته رفتم وزنش ۱۷۰۰ بود دکتر گفت ۱۰۰ گرم کم داره دیگ نرفتم سونو تا موقع زایمان شکمم کوچولو بود همه میگفتن ریزع موقع زایمان بچم تقریباً ۴ کیلو بود و خیلی سخت ب دنیا اومد اذیت شد حتما ۳۷ یا ۳۸ هفته برو
من ۳۱هفته ۳۵هفته رفتم
من فقط۳۲ هفته رفتم سونو رشد .۳۷ هفته و ۵ روز کیسه آب پاره شد زایمان کردم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.