۱۰ پاسخ

ما پیروزی هستیم اینحا واقعا وحشتناکه صدا من هر لحظه فک میکنم بعدی میخوره خونه ما

طرف ما زیاد خبری نیس ولی تا کوچیک ترین صدا میاد به معنای واقعی میرینم به خودم خیلی خیلی میترسم و از اون بدتر این که باید طبیعی نشون بدم تا پسر۵ سالم نترسه

فقط روز ا‌ول ترسیدم بعد گفتم با من کاری ندارن که توکل بخدا سعی میکنم خودمو اروم‌نگه دارم خدایی نکرده زایمان زورس نکنم

از اولی که منتظرش نیستم میترسم ولی بعدیاش‌ دیگه نه

ترس که داره ولی سعی به قوی بودن میکنم قوی باش مامان جان فک کن چهارشنبه سوریه دارن کاربیت میزنن

می‌ترسیم ولی من خیلی عادت کردم . ضرر هم داره بلاخره شوک شدن و ترس . ولی خطرناک نیست

من خیلی میترسم همش فشارم میوفته تپش قلب شدید

من که عادت کردم

آروم باش عزیزم باید قوی باشیم

عادت کردم من

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی