تنها نیستی عزیزم منم همینم😂😂😂بعضی وقت ها انقدر دردم میگیره داد میزنم
اخی چ قشنگ خدایا🥹😂🤭😍
از صبح کم تحرک بود مال من
الان بیدار شده لگد ک میزنه
واسه منم همینه
یوقتایی میگم قصدش اینه دردم بگیره 😂😂
وای منم ازین حرکتش خیلی دردم میگیره
چه جالب حس میکنید🤣😭 من تنها حسی که دارم رو مثانمه همش انگار یه حباب حباب میترکه و زود زود دسشویی میرم...
نمیدونم و مطمئن نیستم تقصیر نی نیه یا نه ولی ته نی نی حس کردنم همینه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.