۶ پاسخ

تنها نیستی عزیزم منم همینم😂😂😂بعضی وقت ها انقدر دردم میگیره داد میزنم

اخی چ قشنگ خدایا🥹😂🤭😍

از صبح کم تحرک بود مال من
الان بیدار شده لگد ک میزنه

واسه منم همینه
یوقتایی میگم قصدش اینه دردم بگیره 😂😂

وای منم ازین حرکتش خیلی دردم میگیره

چه جالب حس میکنید🤣😭 من تنها حسی که دارم رو مثانمه همش انگار یه حباب حباب میترکه و زود زود دسشویی میرم...
نمیدونم و مطمئن نیستم تقصیر نی نیه یا نه ولی ته نی نی حس کردنم همینه🤣

سوال های مرتبط