من خط شکم بارداری ندارم، طبیعیه؟ همه باید داشته باشن؟

۷ پاسخ

من از قبل بارداری داشتم،الانم دارم
ولی خیلی هارو دیدم که کلا نداشتن

من دوسال و نیم پیش پسر اولم ب دنیا اومد هنوز اون خطش بود نمیدونم چرا از بین نرفت
الانم ک دوباره باردارم😂

بایدی تو کار نیست

بیرون میاد واسه من تازه اومده

تازه ازین هفته ت شروع میشه

مهم نیس ولی خب هنوز زوده امکانش هس بعدا بزنی

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته نوزدهم بارداری
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد