بچه ها حالتون خوبه این روزا در چه حالین

۱۳ پاسخ

من که همش فک میکنم کی جنگ تموم‌میشه آخر این جنگ چی میشه،یعنی روزای خوب میاد،یعنی میرسه روزی که بچههامون تو امنیت کامل باشن وحسرت هیچی تو دلشون نمونه

هیچی بابا بد نیستیم همش توهم میزنم که چی میشه نزنن
دل نگرانم خداکنه تموم بشه پیروز بشیم خدا سربازها سپاهیان رو حفظ کنه

جنگ جنگ تا پیروزی انشالله

سلام. خوبی. من خیلی به فکرت بودم عزیزم. خودت چیکار کردی بر سینه ات

من خیلی وقته دیگه حالم خوب نیس💔

شهر ما فعلن خبر انچنانی نیس

خراببببب

خوبیم خداروشکر

هم آرومم هم نگران

خونه مامانم اینام فعلا داریم با دربه دری کنار میایم

کاشکی جنگ تموم میشد باخیال راحت زندگیمون و میکردم 😔😔😔😔

خداروشکر بدک نیستیم شماخوبین

روزای پراز استرس
هزار جور فکر میاد تو سر آدم
که آخرش میخاد چه اتفاقی برامون بیفته

سوال های مرتبط