سلام کپسول امگا۳ برای وزن جنین هم خوبه یان؟

۳ پاسخ

بله دکتر میده برای وزن بچه .اما از ۱۶ هفته به همه زنای باردار مجازه امگا۳ و ربطی به نسخه دکتر نداره میتونی بخوری هم برای خودت خوبه هم جنین

آره خوبه من یه روز درمیون میخورم خیلی تاثیر گذاشت

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا وفسقلی مامان نورا وفسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی