خوب بوده انومالی که.
نترس خوبه.
دکتر برا من ننوشته تاحالا چرا
من هفته 3 میخورم وزنش 1044بود دکتر کفت یکم کمه
برام پودر لیدی میل نوشته
دکتر من گفت لازم نیست دیگه بخورم
تقریبا از هفته ۲۵ دیگه نمیخورم
هیچی ب اندازه تغذیه برای وزن اثر گذارنیس
اره خوبه بخور.من هفته ای ۲تا میخورم.
انومالی وزنش کم بود دیروز رفتم وزنش خوب بود
من میخورم هر ۲ روز یکبار نمیدونم برا وزنش خوبه یان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.