سلام خانما کیا امگا۳ میخورن برای وزن جنین خوبه

تصویر
۷ پاسخ

خوب بوده انومالی که.
نترس خوبه.

دکتر برا من ننوشته تاحالا چرا

من هفته 3 میخورم وزنش 1044بود دکتر کفت یکم کمه
برام پودر لیدی میل نوشته

دکتر من گفت لازم نیست دیگه بخورم
تقریبا از هفته ۲۵ دیگه نمیخورم

هیچی ب اندازه تغذیه برای وزن اثر گذارنیس

اره خوبه بخور.من هفته ای ۲تا میخورم.
انومالی وزنش کم بود دیروز رفتم وزنش خوب بود

من میخورم هر ۲ روز یکبار نمیدونم برا وزنش خوبه یان

سوال های مرتبط

مامان هلیاجان مامان هلیاجان ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی