کیا مویز میخورن؟ برا وزن بچه خوبه؟

۳ پاسخ

من بعضی وقتا میخورم میگن برای وزن گیری بچه عالیه

من می خورم ولی نمیدونم برای وزن خوبه یا نه

من اوایل زیاد مویز میخوردم اما الان از طعمش بدم اومده بجاش کشمش میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان نورا وفسقلی مامان نورا وفسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری