هرجا رفتم اپتامیل گیرم نیومد 😭

۵ پاسخ

اپتامیل خوبه؟

تو شهر ما هم خیلی سخت گیر میاد خدا خودش به بچه های طفل معصوم رحم کنه

منم همين عزيزم

پیش ما خیلی راحت گیر میاد که با شهر ما فاصله چندانی ندارین

اینجا گیر میاد من واسه اشناهامون10تا خریدم دونه 162با کدملی

سوال های مرتبط

مامان آرسام👼🏼 مامان آرسام👼🏼 ۹ ماهگی