۴ پاسخ

منم هررررررچی میگردم نان ۲ هیییچ جا پیدا نمیکنم
نه امیدیه ، نه اهواز ، نه آبادان
عجییییبه نان ۱ هست ولی نان ۲ اصلا

اتفاقا ۱ مقوی تره ، اون شماره ۱و۲ و۳ الکیه

منم گیرم نیومد یه ماهه دارم 1 میدم
دکتر گفت اگه دیگه گیر نیومد مجبوری

آره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی