۹ پاسخ

من با موز میدم بهش خیلی دوسداره حتی توی پوره سیب و گلابی هم میریزم خوشمزه میشه یه خرما هم لهه میکنم😊

شیره انگور

با شیره انگور
توی پاستا
سوپ

من روی نون تست خامه میزنم و خرمای له شده خیلی خوشمزه میشه ، گاهی پودر مغزیجات هم میریزم روش

بجز اون خامه رو توی پاستا و سوپ هم میدم بهش

با شیره انگور

مربا.

ندادم هنوز

ندادم تاحالا

با شیره انگور

سوال های مرتبط

مامان باران 🌧️🥹 مامان باران 🌧️🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی