خانوما بعد قطره اهن باید اب بدم؟؟؟

۳ پاسخ

ندی هم مشکلی نداره من سیدرال میدم سیاه نمیکنه گفت دکترش لازم نیس اب حتما بدی مگر خودت بخوای دلبخواهی هس

هنوز که دندون نداره ولی اهن فروفورت میدم خیلی غلیظه بعدش یه ذره اب میدم‌
مشکلی نیس؟

اره برای اینکه دندونش سیاه نشه

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۷ ماهگی