با کمی تاخیر به قول امروزش عمل کرد 🙃💕

تصویر
۳ پاسخ

ساعت چند زایمان کردی کدوم بیمارستان
۲۶زایمان کردی !؟

عمل چی عزیزم؟؟

ای ننه قربون پستنوکت که اندازه خودشه😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان گل خوشبو ریحانه مامان گل خوشبو ریحانه ۱۰ ماهگی
سزارین سوم
پارت دوم
تقریبا ساعت ۵ وارد بیمارستان شدیم پذیرش به مامانم گفت شما داخل اورژانس منتظر بمونید و به من و همسرم اجازه دادند که با مدارک وارد بلوک زایمان بشیم . توی بلوک زایمان همسرم رو پشت در اتاق انتظار نگه داشتند و من به همراه مدارکم وارد اونجا شدم . پرستار شیفت برام لباس اتاق عمل رو آورد و لباس و کفش خودم رو تحویل همسر داد . آخرین سونو و آخرین آزمایش و سونو و آزمایش ان تی رو ازم گرفت و بررسی کرد نوار قلب جنین رو گرفت و یکسری سئوال در مورد وضعیت سلامت و دوران بارداری و حساسیت و ....ازم پرسید و بعد آنژیوکت رو به دستم وصل کرد و سرم رو به دستم وصل کرد و داروهای لازم برای قبل عمل رو داخل سرم تزریق کرد .حدود ساعت ۷ آماده بودم برای انتقال به اتاق عمل . که توی مسیر همسرم رو صدا کردند تا با همدیگه رو قبل از اتاق عمل ببینیم و همسر جان با اون خنده ی مهربون و دستای همیشه گرمش با چشمایی که نگرانی داخلش موج میزد ولی سعی می‌کرد به من حس خوب منتقل کنه با بوسه ی گرمش منو راهی اتاق عمل کرد
مامان 💗𝙿𝙰𝙽𝙰𝙷💗 مامان 💗𝙿𝙰𝙽𝙰𝙷💗 ۴ ماهگی