انشاءالله هرچی هست سالم و سلامت باشه
یه تجدید نظریم رو اسم بکن
حداقل بزار تبسم البته ببخشیدا فضولیه❤
عزیزم انشالله سالم باشه
اما شاید مورد تمسخر قرار بگیره دوباره فک کن یه چی بهتر پیدا کنی، ❣️
عزیزم بنظرم اسمای قشنگتری هست
چه اسم بامزززهای😍 تابحال نشنیده بودم، یکمی شاید سخت باشه تو محاوره صحبت کردن، ولی حسه خووبی میده به ادم😍 من خوشم اومد، امیدوارم هر اسمی واسه نی نی جون میزاری براش خوش یُمن باشه♥️😊🐣
بنظرم قشنگه 😍
امیدوارم مثل اسمش همیشه لبخند رو لبش باشه
اتفاقا بر خلاف نظر بقیه حس میکنم اسم لبخند خیلی قشنگه ، خاصه و شیکه
چیبگم والا
تو چرا اينجا بيان ميكني
هر چي دوس داري بزار عزيزم
اسم جدیدیه خوبه
خیلی قشنگ خاصه
ای جانم 🥹انشالله که سالم باشه خیلیم اسم زیباییه🌸
لبخند یک حسه برای اسم بچه بی معنیه
اسم قشنگیه
خیلی قشنگه 🤩🤩
تبسم قشنگ تره البته دل بخواهیه
شوخی بود دیگ؟
فکر کنم شده عین قدیم که اسم اشیا یا چیزای دیگه واسه بچه میذاشتن😐😐😐
پس منم بچم اگه پسربوداسمشومیزارم اخمو
اولین باره شنیدم
😐😐😐😑😑😑
میتونی تبسم بزاری عزیزم هم همون معنی هم اسم قشنگیه
البته نظر خودتون مهم تره 😊
تو محاوره یه جوریه بهش فکر بکن
اخییی نشنیدم تا ب حال عزیزم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.