دوس دارم بچم اگر دختر باشه اسمشو بذارم لبخند 🥺

۲۴ پاسخ

انشاءالله هرچی هست سالم و سلامت باشه
یه تجدید نظریم رو اسم بکن

حداقل بزار تبسم البته ببخشیدا فضولیه❤

عزیزم انشالله سالم باشه
اما شاید مورد تمسخر قرار بگیره دوباره فک کن یه چی بهتر پیدا کنی، ❣️

عزیزم بنظرم اسمای قشنگتری هست

چه اسم بامزززه‌ای😍 تابحال نشنیده بودم، یکمی شاید سخت باشه تو محاوره صحبت کردن، ولی حسه خووبی میده به ادم😍 من خوشم اومد، امیدوارم هر اسمی واسه نی نی جون میزاری براش خوش یُمن باشه♥️😊🐣

بنظرم قشنگه 😍
امیدوارم مثل اسمش همیشه لبخند رو لبش باشه

اتفاقا بر خلاف نظر بقیه حس میکنم اسم لبخند خیلی قشنگه ، خاصه و شیکه

چیبگم والا

تو چرا اينجا بيان ميكني
هر چي دوس داري بزار عزيزم

اسم جدیدیه خوبه

خیلی قشنگ خاصه

ای جانم 🥹انشالله که سالم باشه خیلیم اسم زیباییه🌸

لبخند یک حسه برای اسم بچه بی معنیه

اسم قشنگیه

خیلی قشنگه 🤩🤩

تبسم قشنگ تره البته دل بخواهیه

شوخی بود دیگ؟

فکر کنم شده عین قدیم که اسم اشیا یا چیزای دیگه واسه بچه میذاشتن😐😐😐

پس منم بچم اگه پسربوداسمشومیزارم اخمو

اولین باره شنیدم

😐😐😐😑😑😑

میتونی تبسم بزاری عزیزم هم همون معنی هم اسم قشنگیه
البته نظر خودتون مهم تره 😊

تو محاوره یه جوریه بهش فکر بکن

اخییی نشنیدم تا ب حال عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان جقلی بالام مامان جقلی بالام هفته بیست‌وششم بارداری