بچه اولته؟؟
منم یه پسر داشتم دومیو بخاطر دختر باردار شدم الان پسره
دوسش دارم خوشحالم سالمه ولی حس افسردگی دارم
هرچی باشه سالم باشه عزیزم منم دختر خیلی دوس دارم ولی پسرم بشه دوسش دارم چون بچمه
اگ خیلیییی دوس داشتی باید قبل اینکه اقدام میکردی بهش فکر میکردی هزینه میکردی ای یو ای ک قطعی دختر شه .
وقتی ک اقدام کردی ممکن بود دختر یا پسر شه .. میفهمم خیلیا هست ک ی جنسیت و دوس دارن ولی این حرفارو تو خودت بکش . گناهه بعدا بشنوی پسر ناراحت شی . اون بچه حقشه وقتی میشنون جنسیتیشو از ته دل خوشحال شن
انشالله خدا بهتون میده دیگه الان نمیشه کاری کرد
دیگه گذشته گلم بچه تشکیل شده قبلش میتونستی کاری کنی هر چند ک قبول ندارم. جنسیت دست خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.