بعد زایمان پریودتون دردش بازم زیاد بود؟

۸ پاسخ

بعد زایمان دوماه اصلا درد نداشتم الان همون آش و همون کاسه اس

من مثل قبلم ولی تعداد روزام کمتر شده اول ۷ روز بود الان ۳ یا ۴ روز شده

من درد نداشتم اصلا اما بعد ۳ ماه پریود شدم و خونریزیم خیلی زیاد بود

برای من که نه دردش همون قد زیاد

من بعد زایمان اصلا درد ندارم

من قبل زایمان خیلیییی بد پریود بودم درد شدید خونریزی شدید ۳ روز اول گاهی حالت تهوع و استفراغ ولی بعد زایمان اصلا درد ندارم یا خیلی کمتر از قبل هست خونریزی هم متعادل ترشده

نسبتا کمتر شده

من قبل زایمان نه درد داشتم نه خونریزی شدید
بعدش ب فنا رفتم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی