بعد زایمان پریودتون دردش بازم زیاد بود؟

۶ پاسخ

من یبار شدم فعلا اره خیلی بود

خوب بود ولی خیلی خیلی عصبی بودم اصلا ناجور

نه برا من خوبه قابل تحمل شده قبلا از درد گریه میکردم

من دردم خیلی کم شده

نه من دیگه اصلا درد نداشتم
ولی حال روحیم خرابه

بله من خیلی زیاد تر شده

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی