بستگی داره چقدر پایین باشه
من لب مرز بودم دیگه دکتر ۳۰ به بعد بیخیال شد العانم شکمی ۳۰ هستش
تا هفته۳۶ مهمه والا منکه ۳۰هفنه ام بازم دکترم گف با استراحت مطلقو شیاف و آمپول ادامه بده ینی اگ مراعات نکنم بیاد پایین تر ممکنه زایمان زودرس رخ بده
بستگی داره چقدر قبلش باشی ولی کلا میگن از ۲۸ هفته ک اولین سنو وزن رو میدی دیگه طول سرویکس انچان مهم نی و نوشته نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.