بعلههههه
من همون روزاول چسب زدم وحتماپنجره یادرهاروبازنگهدارین فقط بزارین روی هم چون بسته باشه موج انفجارشدیدترمیگیره من بازه چندبارزدن نزدیک خونه ام چندتاکوچه فاصله داشت فکرکردیم توکوچه مابوده انیجوری خونه لرزیدوپنجره ودربازبودخداروشکرنشکستن چون موج ردشدازپنجره بس بازبزارین
مامانا به این روشها میتونید به شیشه ها چسب بزنین.انشالله که بلا از همه دور باشه.
همیشه فکر میکردم این چیزا رو فقط تو فیلما میبینم نگو حالا خودمون باید.......
من نه راستش
چجوری باید بزنیم؟
ضربدری کافیه یا باید کل شیشه رو زد ؟
ارهه.
نه .پتو زدیم ما 😅
بله شوهرم زده میگه گاهی موجش زیاده
خونه ما همش پنجرس
پنجرهای آشپزخونه رو زدم فقط اتاق و پذیرایی مونده ک چسبم تموم شد فردا میگیرم میزنم
مال مارو نزدیم امروز ریخت خدا رحم کرد روسر بچهام نیوفتاد دیگه غروب بقیه رو زدیم
بله عزبزم
خودم نه ولی مامانم زده
مگه پرده ندارین ؟
نه والا دقیقا پنجره اتاق بالا سرمونه، بالش گذاشتم جلوش.. بخدا جون تو بدنم نیست که چسبش بگیرم🥺
نوووچ
چجوری باید بزنیم باچ چسبی
من جنگ ۱۲ روزه بود چسب زدم همین طوری مونده
نوووچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.