بنظرتون آخرش چی میشه؟
بچه
شیر خشک
فرزند پروری

۷ پاسخ

یه چیزی میشه دیگه خواهر هیچکس نمیدونه چی میشه حتی خودشون😂

من میترسم ب آتش بس ختم بشه ک این خوب نیست
ما باید کاری کنیم ک دیگه پایگاه اطراف منطقه نداشته باشه و قطعا دیگه اسراییلی نباشه
ب شخصه تفکر هیتلر خیلی دوست داشتم ک تمام یهودی هارو قال عام میکرد
بدبخت موسی از این قوم چی کشید

فکر کنم جنگ زمینی در آخرم جنگ جهانی سوم

آخرش قشنگه 😇

من همش میترسم صبح ک میرم بیمارستان سرکار دیگه ظهر برنگردم دخترم بی مادر بشه

امیدوارم خوب باشه و به نفع مردم

اینبار همش دلم آشوبه،دلشوره دارم،خدا رحم کنه

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی