یه چیزی میشه دیگه خواهر هیچکس نمیدونه چی میشه حتی خودشون😂
من میترسم ب آتش بس ختم بشه ک این خوب نیست
ما باید کاری کنیم ک دیگه پایگاه اطراف منطقه نداشته باشه و قطعا دیگه اسراییلی نباشه
ب شخصه تفکر هیتلر خیلی دوست داشتم ک تمام یهودی هارو قال عام میکرد
بدبخت موسی از این قوم چی کشید
فکر کنم جنگ زمینی در آخرم جنگ جهانی سوم
آخرش قشنگه 😇
من همش میترسم صبح ک میرم بیمارستان سرکار دیگه ظهر برنگردم دخترم بی مادر بشه
امیدوارم خوب باشه و به نفع مردم
اینبار همش دلم آشوبه،دلشوره دارم،خدا رحم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.