۸ پاسخ

عزیزززم ببوسش

واای خدا چجوری نگا میکنه😂😂😂

چند وقتشه پسرمنم خیلی تخسه

جوجه ها همينن من ديشب دو خوابيدم 🙄

ای رولم گناه داره تورو خدا بزار بازی کنه قشنگ تو چشماش معلومه خوابش نمیاد

اصن هرچی بگی نکن نرو‌یا بیاریش بیشتر کار خودشون میکنن پسر بچه ها خیلی تخسن🤣

پسر من همینجوریه
باید سرش ی جا بخوره
گریه بکنه
بعد بخوابه

🤣😂وای شیطنت میباره ازش

سوال های مرتبط