اسونه
بهتر از چهارماهگیه ،فقط تب داشت که با پارکید کنترل کردم ،ولی بازم تبش نسبت به چهارماهگی کمتر بود
برای هر بچه ای یه مدل اثری داره
واکسنای قبلیش هرطور باشه شش ماهگی ام هنینطوره
بستگی به بدن بچه داره واسه ما آسون بود
دخترتون میشینه یا نه ؟
چه سخت چه اسون بايد بزنيم
ولي براي پسر من سخت بود خيلي
راحت بود خیلی
فردا باید ببرمش برای واکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.