۹ پاسخ

اسونه

‌بهتر از چهارماهگیه ،فقط تب داشت که با پارکید کنترل کردم ،ولی بازم تبش نسبت به چهارماهگی کمتر بود

برای هر بچه ای یه مدل اثری داره

واکسنای قبلیش هرطور باشه شش ماهگی ام هنینطوره

بستگی به بدن بچه داره واسه ما آسون بود

دخترتون میشینه یا نه ؟

چه سخت چه اسون بايد بزنيم
ولي براي پسر من سخت بود خيلي

راحت بود خیلی

فردا باید ببرمش برای واکسن

سوال های مرتبط

مامان عشق 


مانا مامان عشق مانا ۱ سالگی
مامان پسروم🩵 مامان پسروم🩵 ۱ سالگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی