من دوسی سی میدادم به تجویز پزشک دوسه تا بطری دادم تاثیرچندانی نداشت
روزی ۴ سیسی میدادم دخترم
من میدم دکتر گفت تا دو سالگی بده
من دکتر داد به بچه هام روزی ۵سیسی. برای چی دکتر داد بهت؟
زینک دکتر کیدزبهترازاینه اثرش
دختر من مریض شد اسهال شد غذا نمیخورد دکتر داد خوب شد غذا میخوره دختر من ۱۱ ماهشه ۵ سی سی میدم
یک قاشق مربا خوری
من عزيزم دكترش داده بود روزانه يك سيسي
فكر كنم بر اساس نياز بچست
من برای رشدموی پسرم دادم حس میکنم موهاش یکم ضخیم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.