۹ پاسخ

من دوسی سی میدادم به تجویز پزشک دوسه تا بطری دادم تاثیرچندانی نداشت

روزی ۴ سیسی میدادم دخترم

من میدم دکتر گفت تا دو سالگی بده

من دکتر داد به بچه هام روزی ۵سیسی. برای چی دکتر داد بهت؟

زینک دکتر کیدزبهترازاینه اثرش

دختر من مریض شد اسهال شد غذا نمیخورد دکتر داد خوب شد غذا میخوره دختر من ۱۱ ماهشه ۵ سی سی میدم

یک قاشق مربا خوری

من عزيزم دكترش داده بود روزانه يك سيسي
فكر كنم بر اساس نياز بچست

من برای رشدموی پسرم دادم حس میکنم موهاش یکم ضخیم شده

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان باران و آوا مامان باران و آوا ۱ سالگی