خانما سلام میگم قرص امگا 3 چ موقعع بخوریم بهترهه

۷ پاسخ

من بعد از ناهار میخوردم

بعد نهار جذب بهتری داره

من بعد شام میخورم

بعد ناهار معمولا بهتره،ولی کلا باید بعد یه غذای چرب خورده بشع جذبش بهتر میشه

من اونموقع بعدنهار دکترم میگفت

نیم ساعت قبل ناهار

بعد ناهار دکتر گف

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
عسلم🍯 عسلم🍯 قصد بارداری