در آخرالزمان فتنه ها و بلاها اونقدر زیاد وپشت سر هم اتفاق میافتند که خیلی ها میگن ای کاش نباشیم
۷۵م
دیگه نوبتیم باشه نوبت حمله کوتوله ها و زامبی ها و ادم خواراس😂🥴
دیگه فک کنم آخر الزمان باشه
والا بلایی نبوده که به چشم ببینیم
متولد ۸۳ هستم
مرحله بعدی زامبی هستش ک اونم ما فولیم یه تفنگ برمیداریم یا یه پتک یا گرز از دم میکشیم🤣
سلامم من متولد 76 ، زامبی بشیم😐😂
انشاالله طلبیده بشی بیای مشهد عزیزم
آدم فضاییا حمله میکنن 😅
۸۵🥴🥴🥴🥴🥴
دلم نمی خواد مرحله بعد رو بگم 😥😥😥
ولی با این گرونی ها خودت میتونی حدس بزنی😥
اگه بمونیم نوه هامون به ما میگن جان سخت😅😥😥😥😥
متولد ۸۴ خیلیییی سختی کشیدیم
مرحله بعدی حمله زامبی ها😂
حرم
یه جوری همه جا ارومه انگا به قول اون مامانه دیکه مهمات ندارن 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.