۷ پاسخ

شیرتویکم بدوش بزارخالی بشه سینت نرم شدبده بچه بخوره دردت خوب میشه

شیر توش جمع شده
بدوش
من اینجوری میشد دوش اب گرم میگرفتم یا کیسه ابگرم میذاشتم

سینه منم شیر جمع شدنی درد میکنه بده بچت بخوره خالی شه خوب میش

شیرتو بدوش مال منم همینطوری بود عفونت کرده بود نزار شیر بمونه

شیر داخلش

شیر توش جمع شده واسه همونه

مال بارداري هست عزيزم طبيعيه

سوال های مرتبط