دَدَ.بابا.ماما.دست دست .ب ب م م .نَ نَ
یادم رف جارو ام میگه😂و چایی
مامان ،بابا، دست دست،در ،آب
بیم (یعنی بریم )
بابا ماما دد
پسر من هیجی نمیگه یه الو و رفت میگفت دیگه نمیگه
ب ب
آتا
د د
م م
ویژ
اییششش الانم همینارو میگه
نَنَ و ماما میگف قبلا الان اونارو یادش رفته میگه دَدَ😂
فکر کنم از قبلش فقط بابا میگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.