۸ پاسخ

دَدَ.بابا.ماما.دست دست .ب ب م م .نَ نَ

یادم رف جارو ام میگه😂و چایی

مامان ،بابا، دست دست،در ،آب

بیم (یعنی بریم )
بابا ماما دد

پسر من هیجی نمیگه یه الو و رفت میگفت دیگه نمیگه

ب ب
آتا
د د
م م
ویژ
اییششش الانم همینارو میگه

نَ‌نَ و ماما میگف قبلا الان اونارو یادش رفته میگه دَدَ😂

فکر کنم از قبلش فقط بابا میگفت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی