۴ پاسخ

دختر من مامان بابا دَردَر و جیک میگه
چکاپ یکسالگی هم هنوز نبردمش

اره بجز مامان بابا و دادا ، سبز میگه ، مو رو یاد گرفت چه روزی چندین بار موهامو می‌کشه میگه مو 🫢😑

پسرم ماما بابا دادا اقا مَ مَ اَم بَ بَ میگه
یه بار هم گفت آب بَ ولی دیگه تکرار نکرد دایی هم همینطور

وزنشو هنوز نبردم اماپسرم بابا و مامان و گاگا باددر میگه بقیش قابل ترجمه نیس😂

سوال های مرتبط