۸ پاسخ

اره
من ۳۸هفته و ۲روز رفتم برای ویزیت اخر و درد داشتم انقباضامم شروع شده بود
موعد زایمانم ۳۸هفته و ۵روز بود اما دکترم دید انقباضام شروع شده ختم بارداری داد و برای صبح روز بعدش گفت برم زایمان کنم یعنی تو ۳۸هفته و۳روز

والانمیدونم دکترمن که تااخرمیبره

ارع ولی بعدش درد داره

اره برا همین ی هفته تا ده روژ جلو میارن

من ک نشنیدم خودم سزارین اول ۳۸هفته ۵روززایمان کردم سزارین دوم ۳۹هفته ۱روز

آره سزارین اول هفته 38 انجام میشه سزارین دوم 37

آره دیگه

اره بخاطر همین دو هفته زودتر زایمان میکنی

سوال های مرتبط