بد ترین درد اینه هم درد طبیعی بکشی هم سزارین 🥺

۴ پاسخ

مث من مبارکه پا قدمش خیر باشه

دقیقا سر پسر اولم

عزیزم راست میگی منم بچہ اولم ھمین شدش بچہ ھم سرش ازدھانہ رحم ردميشدش حال خودم بدشدش فشاىم رفت بالا زياد سريع سزكردنم

مث من 😑

سوال های مرتبط