بچه ها فردا میرم ازمایش بتا توروخدا دعام کنیدا🥺

۸ پاسخ

سلام عزیزم رفتی آزمایش؟

ایشالله خیره اگه مثبت شد خبرشو بده😍

مثبتی عزیزم نترس

انشاالله بارداری
توکلت به خدا

ان‌شاءالله مثبت باشه خوشحال شی

ان شاءالله هرچی صلاحته عزیزم 💚🤍❤

لطفا دعا کنید اگه باردار نیستم تا ظهر پریود بشم الکی خودمو سوراخ نکنم😂

با اون بی بی چکا قطعا بتات مثبته😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد