فردا میخام بتا بدم دعام کنید از ته دل یبار توروخدا

۱۶ پاسخ

انشاالله مثبته گلم برات ۳تا صلوات فرستادم 🤲🏻♥️🥹

منم ای یو ای هستم فردا روز ۱۳

ان شاالله باردارباشی

منم فردا بتا دارم

خوشکلم ایشالا که مثبته❤️
ولی بخدا زوده استرس میگیری بصبر تا ۱۴ روز

الهي كه مثبت بشه🤲🏻

انشالله هستی

انشالله که بارداری عزیزم منم دعا کن 🥹

انشالله خوش خبر باشی 💜
فردا با بتای مثبت بیایی گهواره بشی مامانه فسقلی 😍

خیلی زوده ولی اگه منفی شد ناراحت نشی گلم تا تاخیر پریودی وقت هست انشاله بحق فاطمه زهرا مثبت بشه

ان شاء الله خدا برات خاسته باشه گلم 💚

الهی به حق امام رضا این ماه همه چشم انتظارا جواب بگیرن من و توام کنار اونا❤

دختر هنوز زوده از منم عجولی تو آخه صبر کن دوروزهم

انشالله که به حق بی بی زهرا مثبت باشه

انشاالله باردارب

ایشالا هرچی خیره همون بشه عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری