۵ پاسخ

پسر من فاویسم داره تاحالا بهش جز آ د چیز دیگه ایی ندادم

مولتی ک مشکلی نداره
من برای پسر بزرگم میدادم و الانم میدم

سلام عزیزم دختر من فاویسم داره قطره اهن اویفر و اد میدم فردا میخوام برم پیش دکترش ک ببینم چه قطره ای پیشنهاد میکنه اگ میخواید بهتون اطلاع میدم

من بچم فاویسمه اد میدم اصلا مولتی ندادم

نمیدم فقط اهن و آد

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۸ ماهگی
مامان مهگل مامان مهگل هفته نوزدهم بارداری