پسر من فاویسم داره تاحالا بهش جز آ د چیز دیگه ایی ندادم
مولتی ک مشکلی نداره
من برای پسر بزرگم میدادم و الانم میدم
سلام عزیزم دختر من فاویسم داره قطره اهن اویفر و اد میدم فردا میخوام برم پیش دکترش ک ببینم چه قطره ای پیشنهاد میکنه اگ میخواید بهتون اطلاع میدم
من بچم فاویسمه اد میدم اصلا مولتی ندادم
نمیدم فقط اهن و آد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.