۱۰۰به بالا
پری سال که من ای وی اف کردم ۶۰بود الان ۱۰۰هست
ما چون ناباروری داشتیم و بدون تعیین جنسیت بود کلا همه سونو ها و ویزیت ها تحمک کشی و انتقال ۲۵شد
چون بیمه تامین میده
ولی تعیین جنسیت همه چی ازاده بیمه هیچی شو نمیده
پارسال ۱۰۰بود
فک کنم بالای ۱۰۰ میلیون باشه یا شایدم کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.