۳ پاسخ

۱۰۰به بالا
پری سال که من ای وی اف کردم ۶۰بود الان ۱۰۰هست
ما چون ناباروری داشتیم و بدون تعیین جنسیت بود کلا همه سونو ها و ویزیت ها تحمک کشی و انتقال ۲۵شد
چون بیمه تامین میده
ولی تعیین جنسیت همه چی ازاده بیمه هیچی شو نمیده

پارسال ۱۰۰بود

فک کنم بالای ۱۰۰ میلیون باشه یا شایدم کمتر

سوال های مرتبط