من سنمم داره میره بالا پسر زاهم هستیم گفتم اگه بشه برای دختر اقدام گنم حتی به ذهنمون زد سرپرستی بیاریم نمیدونم دیگه
خوده انتقال دردی نداره
پانکچرو هیستروسکوپی هم بیهوشیه.پی ار پی هم مثله معاینه ست.درد نداره
آمپول زیرجلدیاش وپروژسترون یخوده درد داره.جاشونم کبود میشه
قبلش که باید یه عالمه قرص بخوری و یه عالمه آمپول بزنی...بعد هم بیهوش بشی و تخمک بگیرن ازت...دوباره کلی آمپول بزنی تا برسی به مرحله انتقال...مرحله انتقال مثل معاینه میخوابی روی تخت میان با گازاستریل و اینا داخل رحم رو تمیز میکنن بعد دکتر مباد انتقال میده داخل رحم که مرحله تمیز کردن رحم درد داره ولی کوتاه مدت ...مرحله انتقال زیاد درد نداره و خیلی سریع تموم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.