۶ پاسخ

چندتا دلیل داره چون بچه منم اینطوریه برات میگم
یا دلش پیچ میزنه که میل به خوردن داره سینه هم شیر داره چکه میکنه ولی پیج میزنه مجبور میشه ول کنه و گریه کنه که باید اول ارومش کنی بعد دوباره شیرش بدی
یا شیر سینه تموم شده که بچه سینه رو با لثه میکشه و گریه میکنه دوباره میخاد بخوره باز میزاری تو دهنش مک میزنه گریه میکنه که باید سینه رو عوض کنی یا اگه نداری شیردرست کنی بدی نوک سینه رو چند بار فشار میدی اگه هربار پرتابی شیر میاد یعنی شیر هست قطره ای بیاد یعنی تموم شده
اگه شیر بود اوایل شیردهی بود و گریه همین بود طعم شیرت عوض شده بدوش بریز دور بزار دوباره پرشه
یه حالت دیگه که بچه من چند روزه داره تجربه میکنه سرعت شیر اومدن از سینه با مک زدن بچه متفاوته شیر تو گلوش جمع میشه با هوا قورت میده بعضی وقتا هم میپره تو گلوش که باید بلند کنی اروغ بزنه دوباره شیر بدی

بچه منم همینه 😩

حتما از یه غذاهایی خوردی که مزه ش به شیر رفته و بچه از گشنگی شیرتو میخاد اما نمیتونه بخوره . سعی کن چیزای شیرین بخوری تا تلخ یا شور

بچه منم همینه همینجور میشه همیشه همینه

آروغشو بگیر شاید بادگلو داشته باشه
اگه شیشه میدادی احتمالش هست بخاذ سینه رو ول کنه و در آخر رفلاکس هم می‌تونه دللیش باشه ، ببر دکتر بهتره

احتمالا شیر نداری.یا شیرت کمه..چون بچه من دوس داره سینه پر باشه وقتی میخوره..

سوال های مرتبط