ولی خب اره آدم خیلی دلش میسوزه براشون چون بدنشون زیر دستگاه لک های قرمز میزنه. آدم دلش کباب میشه
بچه ی منم سه روزه که بود سه روز توی دستگاه بیمارستان بود منو مادرم بالای سرش بودیم
بعد دستگاه دوازده لامپه گرفتیم آوردیم خونه یکی دوروز
بعد زردیش اومد هشت .
نه گلم سختی نداره میزاری دستگاه فقط خودت اذیت میشی یکم .باید ۲ساعت بزاری نیم ساعت بیاری بیرون برای شیر و تعویض پوشک بچه ها من هر ۳تا داشتن
و ترنگبین صبح زود
انشاالله میاد پایین واسه کوچولو منم دعا کن بیاد پایین تر
آب کدو و لیمو شیرین بهش بده صبح یه قاشق چایی خوری
۴ روزگی ۱۵ خیلیه
اگه بیمارستان نبری بستری نکنی خیلی تو خونه طول میکشه هم خودت اذیت میشی هم بچه
دختر من سه روزگی ۶/۵ بود دکتر بستری کردگفت هرچی سنش کم تر باشه زردی بالا خطرناکه
سه روز بستری بود گم شد رفت
نه عزیزم جای نگرانی نیست یکم خودت سخته بشین و برخواستت
دعاکن حالا تودستگاه میزاری جواب بگیری من دوروز گذاشتم نیومد پایین
نه فقط یکم اذیت میشی در میاری باز میزاریش زیر دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.