۹ پاسخ

ولی خب اره آدم خیلی دلش میسوزه براشون چون بدنشون زیر دستگاه لک های قرمز میزنه. آدم دلش کباب میشه

بچه ی منم سه روزه که بود سه روز توی دستگاه بیمارستان بود منو مادرم بالای سرش بودیم
بعد دستگاه دوازده لامپه گرفتیم آوردیم خونه یکی دوروز
بعد زردیش اومد هشت .

نه گلم سختی نداره میزاری دستگاه فقط خودت اذیت میشی یکم .باید ۲ساعت بزاری نیم ساعت بیاری بیرون برای شیر و تعویض پوشک بچه ها من هر ۳تا داشتن

و ترنگبین صبح زود
انشاالله میاد پایین واسه کوچولو منم دعا کن بیاد پایین تر

آب کدو و لیمو شیرین بهش بده صبح یه قاشق چایی خوری

۴ روزگی ۱۵ خیلیه
اگه بیمارستان نبری بستری نکنی خیلی تو خونه طول میکشه هم خودت اذیت میشی هم بچه
دختر من سه روزگی ۶/۵ بود دکتر بستری کرد‌گفت هرچی سنش کم تر باشه زردی بالا خطرناکه
سه روز بستری بود گم شد رفت

نه عزیزم جای نگرانی نیست یکم خودت سخته بشین و برخواستت

دعاکن حالا تودستگاه میزاری جواب بگیری من دوروز گذاشتم نیومد پایین

نه فقط یکم اذیت میشی در میاری باز میزاریش زیر دستگاه

سوال های مرتبط