۴ پاسخ

نه عزیزم اولا که اینکه اب میاد از دهنش طبیعیه پسر منم اب دهنش میاد
دوما هنوز زوده اون داره با دستاش اشنا میشه خوردن دست اصلا نشونه دندون در اوردن نیست

سلام دختر منم از سه ماهگی همینطور بود چون پسرمم زود دندون در اورده بود الان دخترمم که۱۲ پنج ماهش کامل شده دو تا دندون پایینشو در آورده،احتمالا بچه شما هم به دندون باشه

نه گلم،شاید گلوش درد میکنه ک اب دهنشو نتونه قورت بده

اره امکان داره دندون در بیاره همینا هم ک گفتی علائمشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری