۲ پاسخ

همون سونویی که میری برای انومالی ، بده همونجا ازت بگیرن
البته ازاد حساب میشه
مگر اینکه بیمارستانی که میری دستگاهشو داشته باشه

من رفتم متخصص قلب کودکان و جنین ،،فک نکنم بیمارستان بگیرن

سوال های مرتبط