۶ پاسخ

چون زیریکسال پلارژین گرفتی بایدقطره باشه شربتش برای بزرگاست

ازداروخانه بگیراوناخودشون میگن

پسرمنم همینه گفتن آزیتریماسین ۱۰۰یک ونیم سی سی تا۵روزباقطره پلارژین میدم تبم داشت استامینوفن میدم بمیرم براش هنوزکامل خوب نشده وسرفه میکنه سرفه های بم وخروسکی

پلارژین هر ۸ ساعت
استا بده
اسپرین بچه پودر کن با روغن نباتی مخلوط
پشت گوش رو پیشانی و دماغ و پهلو هاش چرب کن
و اینکه
بارهنگ بگیر با کمی اب گرم و یک تیکه نبات مخلوط بهش بده تا سر دلش کنده بشه و پی پی کنه
تند تند شیر بده

قطره بینی بریز.با قطره پلارژین بده بهش بخور سرم اگ داری روشن کن براش

قطره پلارژین

سوال های مرتبط