۸ پاسخ

پستونک بده بهش ببین دوساعت میخوابه یا نه.اگه بعد شیرخوردن دوساعت نمیخوابه یعنی سیرنمیشه یکم بهش کمکی شیرخشکم بده ولی با شیشه نده که سینتو پس نزنه

ای ننه بهش بده خب چ قشنگ 😍😍😍😍😍😍

دوس داره مک بزنه اگه زیاد بدی رفلاکس میگیره

عزیزم شاید مک هاش قوی نیست شیر کمی نمیخوره و سیر نمیشه
یا حجم شیر کمه
یبار بدوش ببین در یک دقیقه جند سی‌سی داری ،بعد ببین بچه اگه با اون فشار مک بزنه چقدر میشه
چون بچه که کامل سی. بشه خود بخود میخوابه

شاید شیرت کمه سیرش نمیکنه
بچه منم همینجور بود پیگیر شدم فهمیدم شیرم کمه بچم سیر نمیشه دیگ ب توصیه دکتر شیرخشک خریدم براش
الان ی چندروزی هست دیگ کلا سینه خودمو نمیگیره فقط شیشه شیر میخواد کلا شیرخشکی شده دیگ

🤕🤕🤕 همدردیم 😂😂😂

خیلی خوبکه سیر نمیشع

پستونک بده

سوال های مرتبط