معاینه های زایمان درد داره

۱۰ پاسخ

بستگی به اون پرستار یا ماما داره

من اولین بار چون نمی‌دونستم که باید خودمو شل کنم خودمو سفت میکردم می‌کشیدم عقب ترسیده بودم خیلی درد داشت اومدم بیرون حس کردم دارم از هوش میرم افتادم رو صندلی ولی فقط چند لحظه بود بعدش بیمارستان که رفتم گفتن که تا شب میخایی معاینه بشی یکسره خودتو شل کن منم شل کردم دیگه اصلا درد نگرفت

اره برا من داشت ولی در حد تحمل هست و کمه نسبت به درد زایمان و معاینه بعد زایمان که وحشت ناکه

بیشتر از درد حالت روانیش بده، اگه خودتو سفت نکنی و نترسی و خجالت نکشی نه درد نداره

درد داره ولی تحملش میشه کرد انچنان نیست این چنانم نیست

اصلا وقتی درد هم بگیرتت با معاینه تازه آروم میشی اگه طبیعی باشی

برا من معاینه تحریکی انجام داد اصلا دردی نداشتم

برا من که خیلی درد داشت😐

نه اصلا درد نداره

میگن خیلییییی😄😄 تجربه ندارم خودم البته شنیدم

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی