۵ پاسخ

اره من مریض بودم خوردم برای سردرد هم میخورم گاهی ۳۲۵ البته

من سر درد بد داشتم فقط استامینوفن۳۲۵

اره میشه خورد

نه اصلا من رفتم دکتر متخصص گفت اصلا نباید بخوری با اینکه سرماخوردگی زیادی داشتم

میتونی تحمل کنی نخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری